نیر ولت چیست + نحوه کار و استخراج ارز در نیر ولت

ارز دیجیتال نیر از جمله توکن‌های بومی است که با نماد NEAR معامله می‌شود. این توکن که از نوع ERC-20 بوده، دارای عرضه‌ای به میزان یک میلیارد است


نیر ولت چیست + نحوه کار و استخراج ارز در نیر ولت

نیر ولت از جمله کیف پول‌هایی است که به تازگی در تلگرام راه‌اندازی شده است. در ژانویه ۲۰۲۴ بود که با حضور نات‌کوین (Notcoin) در ربات تلگرامی، موجی از محبوبیت و استخراج این ارز دیجیتال آغاز شد. در واقع بسیاری از کاربران تمایل داشتند تا این ارز دیجیتال را استخراج کنند. با حضور موفق‌آمیز این پروژه، پروژه‌های دیگری نیز در کنار آن به میدان آمدند. یک نمونه از این موارد Here Wallet است. این پروژه به صورت برنامه وب‌تلگرام یا TWA ساخته شده اما روی بلاک‌چین نیر (Near) فعالیت می‌کند. سازنده این پروژه ایلیا پولوسکین به شدت از این پروژه حمایت کرده و آینده آن را بسیار خوش‌بین می‌داند.

با استفاده از نیر ولت می‌توانید ارز دیجیتال استخراج کنید.
با استفاده از نیر ولت می‌توانید ارز دیجیتال استخراج کنید.

به این دلیل که تلگرام یک بستر مناسب و جذاب برای کاربران است، چنین پروژه‌هایی نیز در کنار آن رشد و ترقی پیدا کردند. در این مقاله قصد داریم درباره نیر ولت (Near Wallet) اطلاعات جذاب و ارزشمندی را به شما مخاطبین گرامی ارائه کنیم. اگر علاقه‌مند به دریافت اطلاعات در این زمینه هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به این اطلاعات مفید، دست پیدا کنید.

نیر ولت چیست؟

نیر ولت یک نوع کیف پول غیر حضانتی است. غیر حضانتی بدین معناست که کلید‌های خصوصی این کیف پول در دست سرمایه‌گذار بوده و می‌تواند آن را مدیریت کند. این پروژه به صورت وب در تلگرام بوده و در این بستر کار می‌کند. این بستر و شبکه از توکن‌های Hot پشتیبانی می‌کند. از این توکن برای پرداخت کمیسیون در کیف پول استفاده می‌شود. این پروژه در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ عرضه شد. جالب است بدانید تنها در مدت ۳۶ ساعت یعنی یک روز و نیم این پروژه توانست ۲۰۰ هزار کاربر جذب کند. شاید اصلی‌ترین دلیل چنین استقبالی، این است که هزینه استخراج ارز دیجیتال Hot بسیار کم می‌باشد.

کارشناسان با بررسی پروژه نیر ولت، به این نتیجه رسیدند که این پروژه در واقع بازسازی یک نسخه ساده از Here Wallet است. شاید اصلی‌ترین انگیزه‌ای که توسعه‌دهندگان این پروژه دارند، این است که تلگرام یک بستر مناسب و ایده‌آل برای این پروژه می‌باشد. جالب است بدانید در حال حاضر ارز دیجیتال نیر در صرافی‌های معروفی نظیر Binance، Gate.io، OKX، KuCoin و … وجود داشته و از آن برای معاملات استفاده می‌شود. این موضوع خود به رشد و توسعه این پروژه نیز کمک‌های زیادی می‌کند. با بررسی‌های انجام شده، عنوان گردید در حال حاضر بالغ بر ۴۷۰ هزار کاربر در Near Wallet حساب کاربری دارند. همچنین بالغ بر ۳۵۰ هزار کاربر نیز در طول روز ارز دیجیتال Hot را استخراج می‌کنند. این موضوع یک رکورد خارق‌العاده را برای این پروژه نشان می‌دهد. همچنین برای آموزش کامل درباره بازار فارکس اینجا کلیک کنید 

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم از دست ندهید:  خرید و فروش ارز بی نتورک | ارز bee network

ارز دیجیتال نیر (Near) چیست؟

ارز دیجیتال نیر از جمله توکن‌های بومی است که با نماد NEAR معامله می‌شود. این توکن که از نوع ERC-20 بوده، دارای عرضه‌ای به میزان یک میلیارد است. هدف اصلی این پروژه، افزایش سرعت تراکنش‌ها و کاهش هزینه‌هایی است که در شبکه و بازار عرضه ایجاد می‌شود. لازم به ذکر است که توکن فوق بر اساس الگوریتم اثبات سهام یا Proof of Stake فعال بوده و افراد برای اینکه بتوانند در این پروژه شریک شوند، باید مقداری از سهام آن را خریداری کرده و در شبکه قفل کنند. 

ارز دیجیتال نیر دارای کاربردهای جذابی است.
ارز دیجیتال نیر دارای کاربردهای جذابی است.

 

نظر کارشناسان در مورد ربات تلگرام نیر ولت Near Wallet

در حال حاضر، هیچ ربات تلگرام رسمی یا مورد تایید توسط NEAR Protocol برای کیف پول NEAR Wallet وجود ندارد.

وب سایت رسمی NEAR Wallet ([https://wallet.near.org/]) و سایر منابع رسمی NEAR هیچ ربات تلگرام را برای مدیریت کیف پول یا انجام تراکنش ها لیست نکرده اند.

استفاده از ربات های تلگرام غیررسمی برای مدیریت کیف پول های ارز دیجیتال می تواند خطرات امنیتی قابل توجهی را به همراه داشته باشد. این ربات ها ممکن است توسط افراد سودجو برای به دست آوردن کلیدهای خصوصی شما یا سرقت وجوه شما طراحی شده باشند.

با این حال، دو مورد وجود دارد که ممکن است شما را به اشتباه انداخته باشد:

1. ادغام NEAR Wallet با تلگرام: در ژانویه 2024، گزارش هایی از راه اندازی NEAR Wallet در تلگرام منتشر شد که به کاربران امکان می داد اقدامات اولیه مانند مشاهده کیف پول و potentially انجام تراکنش ها را انجام دهند.

مهم است که به خاطر داشته باشید:

  • این ادغام به طور رسمی توسط NEAR Protocol تأیید نشده بود.
  • جزئیات در مورد نحوه عملکرد و امنیت این ادغام محدود بود.
  • استفاده از چنین منابع غیررسمی می تواند خطرات امنیتی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

2. ربات ردیاب تراکنش NEAR: ربات تلگرام شخص ثالثی به نام “NEAR Transaction Tracker” وجود دارد که می تواند در صورت تراکنش در آدرس کیف پول NEAR شما به شما اطلاع دهد.

این ربات به طور مستقیم با مدیریت کیف پول شما مرتبط نیست، اما می تواند ابزاری مفید برای نظارت بر فعالیت باشد.

نکات مهم:

  • امنیت: هنگام استفاده از کیف پول های ارز دیجیتال، همیشه اولویت را به امنیت بدهید. از برنامه ها یا ربات های غیررسمی، به ویژه آنهایی که درخواست کلیدهای خصوصی یا عبارات بازیابی شما را دارند، احتیاط کنید.
  • تأیید: قبل از استفاده از هر ربات، اعتبار آن را تأیید کنید. بررسی کنید که آیا در منابع معتبر NEAR ذکر شده است.
  • جایگزین ها: استفاده از برنامه وب رسمی NEAR Wallet ([https://wallet.near.org/]) را برای مدیریت مستقیم کیف پول NEAR خود در نظر بگیرید.

در نهایت، توصیه می شود از استفاده از هر ربات تلگرام برای مدیریت کیف پول NEAR Wallet خود تا زمانی که NEAR Protocol به طور رسمی یکی را تأیید و پشتیبانی کند، خودداری کنید.

از جمله کاربردهایی که ارز دیجیتال نیر دارد، این است که سهامداران می‌توانند با داشتن این ارز، اقدام به ارائه پیشنهادات و تصمیمات در خصوص اداره آن کنند. همچنین از این ارز می‌تواند برای پرداخت کارمزد‌های مربوط به شبکه استفاده کرد. اعتبارسنجی جهت حضور در فرآیند تایید تراکنش، ساخت بلاک جدید، مدیریت DApp به صورت یکپارچه و کمک به امنیت شبکه، از دیگر ویژگی‌های این ارز دیجیتال است.

از نظر قیمتی نیز بسیاری از کارشناسان عنوان می‌کنند آینده ارز دیجیتال نیر بسیار درخشان است و این ارز می‌تواند در آینده با افزایش ارزش همراه شود. این پروژه به دلیل استفاده از فناوری‌های جدید و استراتژیک، توانسته ارزش ذاتی خود را افزایش دهد. به همین علت تحلیل‌گران این ارز دیجیتال را در بلندمدت یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌دانند. از این رو توصیه می‌کنیم با بررسی نمودار و تحلیل این ارز، اقدام به سرمایه‌گذاری در آن نمایید.

نیر ولت چیست + نحوه کار و استخراج ارز در نیر ولت

نحوه استخراج ارز دیجیتال از نیر ولت

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این بخش از مقاله باید به آن اشاره کنیم، استفاده از نیر ولت برای استخراج ارز دیجیتال Hot است. این فرآیند بسیار ساده است. برای این کار کافیست ابتدا کیف پول خود را ایجاد کنید. ابتدا به ربات تلگرامی این ارز دیجیتال رفته و کیف پول خود را درون Near Wallet ایجاد کنید. پس از انجام این کار، روی گزینه Claim به معنی جمع‌آوری در منوی اصلی کلیک کنید. سپس صفحه‌ای جدید برای شما باز می‌شود. در این صفحه نیز روی گزینه Claim کلیک کنید. حال فرآیند استخراج آغاز می‌شود. با کلیک روی این گزینه، ۰.۰۱ ارز Hot برای شما استخراج می‌شود. 

نکته‌ی مهمی که باید درباره نیر ولت بدانید، این است که این کیف پول ناپایدار بوده و به تازگی و در نسخه بتا منتشر شده است. این موضوع زمانی بیشتر صدق پیدا می‌کند که بدانید کاربران زیادی در حال پیوستن به این پروژه تلگرامی هستند. این برنامه دارای مشکلاتی است که تیم توسعه‌دهنده آن دائما در حال بررسی و رفع مشکلات موجود در آن است. بنابراین باید صبر کنید تا به مرور زمان این پروژه بیشتر و بیشتر توسعه پیدا کند تا فرآیند استخراج نیز به شکل مناسب‌تری انجام شود.

برای ثبت نام سریع در لیست بهترین بروکرهای معتبر ایران و بین الملل کلیک کنید 

فرآیند استخراج در این پروژه به صورت خودکار است.
فرآیند استخراج در این پروژه به صورت خودکار است.

لازم به ذکر است که فرآیند استخراج در نیر ولت به صورت خودکار انجام می‌شود. بنابراین نیازی نیست کاری انجام دهید و فقط باید منتظر اتمام زمان استخراج باشید و روی گزینه Claim Hot کلیک کنید. در این زمینه تیم توسعه دهنده این پروژه روش‌هایی برای دریافت توکن بدون کمیسیون ارائه کرده است. انجام وظایف عمومی، از جمله این موارد است که در ربات تلگرامی آن موجود بوده و کاربر می‌تواند آن را مشاهده کند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم از دست ندهید:  پروژه تپ سواپ چیست؟ آموزش خرید و فروش تپ سواپ سولانا

آیا می‌توان فرآیند استخراج و درآمدزایی از نیر ولت را بهبود بخشید؟

برای اینکه بتوانید از نیر ولت حداکثر میزان سود را کسب کنید، می‌توانید از روش‌هایی که تیم توسعه‌دهنده این پروژه به آن اذعان داشته، استفاده کنید. با انجام این کار میزان درآمدزایی خود را به شکل مناسب و ارزشمندی افزایش می‌دهید. برای این کار می‌توانید چند فرآیند را انجام دهید. نخستین روش، دعوت از دوستان است. اگر با استفاده از لینکی که این پروژه به شما می‌دهد، بتوانید دوستان خود را دعوت به این پروژه نمایید، می‌توانید ۲۰ درصد از میزان درآمد آن‌ها و ۵ درصد از میزان ارجاعات آینده‌ آن‌ها را کسب نمایید. 

روش دیگر برای افزایش بازدهی استخراج از نیر ولت، استفاده از طرح‌های تشویقی و تقویت‌کننده است. در بخش مناسب برای این کار، می‌توانید برخی از آپشن‌های توسعه‌دهنده را خریداری کنید تا پروسه استخراج زودتر و سریع انجام شود.

آیا ارز دیجیتال Hot ارزش استخراج توسط نیر ولت را دارد؟

یکی از موضوعات مهمی که باید درباره‌ی آن صحبت شود، این است که آیا ارز دیجیتال Hot که با استفاده از نیر ولت استخراج می‌شود، ارزش دریافت دارد؟ آیا زمان صرف شده برای آن صرفه اقتصادی دارد؟ تیم توسعه‌دهنده در این رابطه عنوان می‌کند که زنجیره بلاک‌چین مربوط به نیر باعث می‌شود کمیسیون مربوط به شبکه به شکل بهتر و ارزان‌تری پرداخت شود. همچنین این تیم عنوان کرده است که با فهرست شدن این ارز در صرافی‌ها، ارزش آن بسیار افزایش پیدا می‌کند. البته در حال حاضر هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر فهرست شدن این ارز وجود نداشته و کاربران نمی‌توانند ارز Hot را از نیر ولت خارج کنند.

همچنین تیم توسعه‌دهنده نیر ولت عنوان کرده است که روند استخراج به صورت عادلانه‌ای توزیع می‌شود تا کاربران با مشکل خاصی رو به رو نشوند. این موضوع برای مراحل بعدی پروژه بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند اکوسیستم جدید خود را نیز دستخوش تغییرات شگرفتی کند. از این رو با توصیه‌های تیم سازنده، می‌توان‌ آینده این ارز را جذاب و ارزنده دانست.

در واقع استراتژی بازاریابی نیر ولت و ارز دیجیتال Hot باعث شده است کاربران از تلگرام و این کیف پول برای کسب ارز دیجیتال استفاده کنند. البته پس از مطالعه این مقاله، یک سوال اساسی و مهم به ذهن خواننده خطور می‌کند. سوال مورد نظر این است که آیا این پروژه می‌تواند ارزشمند و جذاب باشد؟ آیا استراتژی اتخاذ شده توسط تیم توسعه‌دهنده این پروژه می‌تواند محصول را به خوبی معرفی کرده و باعث رقابتی جذاب در بازار ارزهای دیجیتال شود؟ برای دریافت پاسخ این سوالات باید کمی منتظر باشیم و مشاهده کنیم که آیا چنین موضوعی صحت خواهد داشت یا خیر.

آیا ارز دیجیتال Hot ارزش استخراج توسط نیر ولت را دارد؟
این پروژه قصد دارد راهی مشابه ارز نات کوین را طی کند.

جمع بندی نهایی

همانطور که مطالعه کردید در این مقاله به بررسی نیر ولت و ارز دیجیتال Hot پرداختیم. پس از نات کوین که بسیار پر سر و صدا بود و افراد زیادی از آن استفاده کردند، پروژه Near Wallet نیز راه این ارز دیجیتال را طی کرده و قصد دارد کاربران زیادی را جذب پروژه خود کند. جالب است بدانید این پروژه در کمتر از ۲ روز به تعداد کاربران ۲۰۰ هزار عدد رسید. این موضوع خود گواه این است که تقاضا برای انجام چنین پروژه‌ای بسیار زیاد است و کاربران به این شکل از سرمایه‌گذاری علاقه نشان می‌دهند. در واقع کاربران این روش را به این دلیل که بدون سرمایه توکن کسب می‌شود، دوست دارند. فرصت‌های زیاد ارائه شده توسط این پروژه بر روی بستر تلگرام از دیگر ویژگی‌های جذاب آن می‌باشد.

سوالات متداول در مورد ربات تلگرام نیر ولت (NEAR Wallet)

1. آیا ربات تلگرام رسمی برای کیف پول NEAR Wallet وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر هیچ ربات تلگرام رسمی یا مورد تایید توسط NEAR Protocol برای کیف پول NEAR Wallet وجود ندارد. استفاده از ربات های تلگرام غیررسمی برای مدیریت کیف پول های ارز دیجیتال می تواند خطرات امنیتی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

2. ربات NEAR Transaction Tracker چیست؟

"NEAR Transaction Tracker" یک ربات تلگرام شخص ثالث است که می تواند در صورت تراکنش در آدرس کیف پول NEAR شما به شما اطلاع دهد. این ربات به طور مستقیم با مدیریت کیف پول شما مرتبط نیست، اما می تواند ابزاری مفید برای نظارت بر فعالیت باشد.

3. چرا استفاده از ربات تلگرام غیررسمی برای NEAR Wallet خطرناک است؟

ربات های تلگرام غیررسمی می توانند توسط افراد سودجو برای به دست آوردن کلیدهای خصوصی شما یا سرقت وجوه شما طراحی شده باشند.

4. چگونه می توانم کیف پول NEAR Wallet خود را به طور ایمن مدیریت کنم؟

از برنامه وب رسمی NEAR Wallet (https://wallet.near.org/]) برای مدیریت کیف پول خود استفاده کنید.
کلیدهای خصوصی و عبارات بازیابی خود را به صورت آفلاین و در مکانی امن ذخیره کنید.
مراقب کلاهبرداری های فیشینگ و سایر حملات سایبری باشید.
قبل از ارسال یا دریافت ارز دیجیتال، آدرس را به دقت بررسی کنید.
از نرم افزار آنتی ویروس و ضد بدافزار به روز استفاده کنید.

5. کجا می توانم اطلاعات بیشتری در مورد NEAR Wallet پیدا کنم؟

وب سایت رسمی NEAR Wallet: https://wallet.near.org/
مستندات NEAR Protocol: https://docs.near.org/

دی ارز ، مرجع تخصصی معرفی بازارهای مالی 

به‌این post امتیاز دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *