خرید و فروش ارز ماتیک پالیگان بدون احراز هویت

زمانی که به لایه پالیگان وارد می‌شوید، به‌جای اتریوم کارمزد معاملات با استفاده از ماتیک پالیگان پرداخت خواهد شد. این یکی از مزیت‌های بزرگ ماتیک پالیگان محسوب می‌شود


ارز پالیگان یا ارز متیک چیست ؟

این روزها از هر سمت از جهان سر و صدای انتشار یک ارز دیجیتال به گوش می‌رسد. یکی از ارزهای دیجیتالی که طرفداران زیادی پیدا کرده است، ماتیک پولیگان یا به‌عبارت دیگر ماتیک پالیگان است. رمز ارز ماتیک فناوری است که بر روی بلاکچین پالیگان ایجاد شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این رمز ارز به‌جز کاربرد خرید و فروش مزایای زیادی دارد که در این مطلب به‌تمامی کاربردها و مزایای این ارز دیجیتال اشاره خواهیم کرد. در حال حاضر این رمز ارز قابلیت خرید و فروش در بسیاری از صرافی‌های آنلاین را دارد. در نتیجه اینکه اگر دوست دارید با یک رمز ارز پر سود برای سرمایه‌گذاری آینده آشنا شوید، ماتیک پالیگان شما را ناامید نخواهد کرد. در ادامه این مطلب قرار است که به خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت بپردازیم. پس اگر تمایل دارید که با ساده‌ترین روش ممکن دست به کسب درآمد بزنید، مطالعه این مطلب را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید!

خرید و فروش ارز ماتیک
خرید و فروش ارز ماتیک

وایت پیپر ارز ماتیک MATIC و معرفی بلاکچین پالیگان

پیش از دانستن در مورد خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت باید بدانید که بنیان‌گذاران این شبکه بلاکچین ساکن کشور هندوستان هستند. یکی از بنیان‌گذاران ماتیک پولیگان جینتی کانانی است که پس از گذراندن یک زندگی فقیرانه اکنون یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌داران پروژه 6 میلیارد دلاری ماتیک به‌حساب می‌آید.

جهت معرفی ۱۰ مورد از بهترین صرافی های خارجی برای ایرانیان و بروکرها بر روی مطلب کلیک کنید.

همه چیز در مورد ارز دیجیتال ماتیک پالیگان

اگر می‌خواهید که در رابطه با خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت بدانید، باید ابتدا در رابطه با اینکه اصلا ارز ماتیک پالیگان چیست اطلاعاتی به‌دست آورید. ارز دیجیتال ماتیک پالیگان با نماد (Matic) شناخته می‌شود. این ارز بر روی شبکه اتریوم استاندارد شده به وجود آمده است. باید بدانید که ماتیک پالیگان در واقع همان توکن بومی بلاکچین پالیگان است که از سال 2021 به‌صورت یک ارز مستقل درآمده است. ارز ماتیک در واقع یک توکن بسیار انطباق‌پذیر برای ساخت بلاکچین‌های مبتنی بر اتریوم است که کاربردهایی از جمله موارد زیر دارد:

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم از دست ندهید:  هر لات بیت کوین چند دلار است؟

استیکینگ ماتیک پالیگان

پس از خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت باید در مورد هولد کردن آن اطلاعات به دست آورید. یکی از قابلت‌های ماتیک پالیگان، استیک کردن آن است. شما می‌توانید در بسیاری از کیف پول‌های خود ماتیک پولیگان را استیک کنید. این قابلیت باعث می‌شود که امنیت ارز شما بسیار بالا رود و نگرانی بابت سرمایه‌گذاری بلند مدت وجود نداشته باشد. البته باید ذکر کرد که در ازای استیک کردن ارز ماتیک پالیگان می‌توانید سودی به‌اندازه سالانه 18 درصد دریافت کنید. پس اگر به‌دنبال یک سرمایه‌گذاری ثابت برای آینده خود هستید، استیک کردن ماتیک پولیگان از آن راهکارهای مناسب است.

نحوه خرید ارز ماتیک
نحوه خرید ارز ماتیک

حاکمیت شبکه انتقال ارز متیک

بسیاری از افرادی که به خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت فکر می‌کنند، تمایل دارند که در مورد نحوه حاکمیت این شبکه اطلاع داشته باشند. ماتیک پالیگان مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر در تمامی دنیا توسط سهام‌داران خود اداره می‌شود. در واقع حاکمیت و تصمیم گیری برای اتفاقات پیش روی ماتیک پالیگان را سهام‌داران و افرادی که بیش‌ترین مقدار این رمز ارز را در کیف خود دارند تعیین می‌کنند. به همین خاطر با سرمایه‌گذاری در ماتیک می‌توانید در حاکمیت شبکه نقش داشته باشید و در مدیریت سرمایه خود شرکت کنید.

کارمزد تراکنش

زمانی که به لایه پالیگان وارد می‌شوید، به‌جای اتریوم کارمزد معاملات با استفاده از ماتیک پالیگان پرداخت خواهد شد. این یکی از مزیت‌های بزرگ ماتیک پالیگان محسوب می‌شود. در واقع شما برای انتقال این ارز دیجیتال نیازی به داشتن اتریوم در حساب خود نخواهید داشت. کافی است که به‌اندازه کارمزد تراکنش، ماتیک داشته باشید تا بدون هیچ دردسری انتقال شما انجام شود.

نحوه نگهداری ماتیک پالیگان

برای اینکه به خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت نزدیک شویم، باید بدانید که نحوه نگهداری این ارز چگونه است. متاسفانه یا خوشبختانه باید گفت که ماتیک پالیگان کیف پول اختصاصی ندارد. در واقع شما می‌توانید برای نگهداری این رمز ارز پرطرفدار از بسیاری از کیف پول‌هایی که ماتیک را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید. کیف پول‌های مشهوری مانند تراست ولت، فورت متیک، آلفا، سیف پال و… خرید و فروش ماتیک پولیگان را امکان‌پذیر کرده‌اند. بنابراین اگر قصد دارید که بدون احراز هویت به خرید و فروش این ارز دست بزنید، نگرانی بابت نصب ولت اختصاصی نداشته باشید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم از دست ندهید:  همه چیز در مورد هاوینگ بیت کوین
خرید ارز ماتیک بدون احراز هویت
خرید ارز ماتیک بدون احراز هویت

پالیگان چیست؟ معرفی شبکه Polygon و آینده پالیگان

ماتیک پولیگان در واقع یک چیزی بیشتر از روش مقیاس‌پذیری اتریوم است. در واقع شبکه پولیگان به‌عنوان یک واسطه برای ارتباط بین شبکه‌های اطراف اتریوم طراحی شده است. اتریوم 2 باعث به وجود آمدن یک اینترنت مستقل که تشکیل شده از بلاکچین‌های وابسته است شد. این شبکه که شارد نام دارد ویژگی و صفات منحصربه‌فردی ارائه می‌کند. شاردهای متفاوتی وجود دارند که هرکدام یک بستر جداگانه محسوب شده و توسط شبکه واحد اتریوم پشتیبانی می‌شوند. اما به این دلیل که دستیابی کامل به اتریوم 2 همچنان امکان‌پذیر نیست، شبکه اتریوم از سیستم بلاکچین پولیگان برای ایجاد یک پل بین اتریوم 1 و 2 استفاده می‌کند.

بستر پالیگان

آیا تا به حال این ایده را داشته‌اید که شبکه بلاکچین اختصاصی خود را طراحی کنید؟ آیا پیش نیامده که به انتشار رمز ارز شخصی خود فکر کرده باشید؟ بستر پولیگان این امکان را برای همه افراد به وجود آورده است که بلاکچین‌های سازگار با اتریوم خود را طراحی کنند. این قابلیت در واقع مانند استفاده از وردپرس برای ساخت وبسایت است. پالیگان کیت‌هایی را طراحی کرده است که با استفاده از آن‌ها هر فردی می‌تواند شبکه بلاکچین خود را طراحی کرده و از قابلیت‌ها و ماژول‌های زیادی مانند قابلیت استیک کردن و… استفاده کند.

کاربرد شبکه پالیگان

پیش از خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت باید بدانید که تنها کاربرد شبکه پولیگان این مورد نیست. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها کاربرد شبکه ماتیک پولیگان مقیاس پذیری اتریوم است. اما در واقع این دیدگاه کاملا اشتباه بوده و شبکه پولیگان کاربردهای بسیار متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در ادامه به تعدادی از این کاربردهای بی شمار اشاره می‌کنیم.

کاربردهای ارز ماتیک

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم از دست ندهید:  آشنایی با ارز دیجیتال اتریوم و نحوه خرید و فروش اتریوم Ethereum

بستر وامدهی

 باید بدانید که به جز کاربرد ساده خرید و فروش ارز ماتیک پالیگان، این ارز می‌تواند بستر وام دهی را هم فراهم کند. در دنیای مدرن امروزی همه مناسبات مالی به‌صورت آنلاین صورت می‌پذیرد. وام گرفتن هم از این قاعده مستثنا نیست. شبکه ماتیک پولیگان یکی از آن بسترهای مناسب برای دریافت و پرداخت وام است. افرادی که برای ایجاد کسب و کار یا هر دلیل دیگری نیاز به تامین سرمایه دارند می‌توانند از شبکه پولیگان به‌عنوان واسطه استفاده کرده و به وام دهندگان متصل شوند.

پولیگان به وام دهندگان اجازه می‌دهد که با استفاده از اعتبار این شبکه بتوانند یک فضای امن را برای قرض دادن پول خود به دست آورند. همچنین وام دهندگان می‌توانند از طریق شبکه پولیگان اعتبار وام گیرندگان را بسنجند و خودشان تصمیم بگیرند که به کدام کاربر وام اختصاص دهند. به این طریق افرادی که به‌دنبال تامین سرمایه هستند می‌توانند وام خود را با اعتبار پالیگانی خود دریافت کنند. همچنین افرادی که سرمایه زیادی در اختیار دارند هم می‌توانند سرمایه خود را در اختیار سایر افراد قرار داده و از سود آن بهره‌مند شوند.

بازی بر بستر پالیگان

خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت در بین گیمر‌ها هم طرفدار دارد. اگر از طرفداران گیم باشید حتما می‌دانید که بازی‌های مبتنی بر ارز دیجیتال در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. با این حال این بازی‌ها هنوز به محبوبیت بازی‌های کنسول نرسیده و نمی‌توانند با پلتفرم‌های حرفه‌ای گیم رقابت کنند. اما طولی نخواهد کشید که بازی‌های مبتنی بر بلاکچین به کیفیت و سرعت بازی‌های کنسول‌ها دست پیدا خواهند کرد. یکی از دلایلی که گیمرها بازی‌های مبتنی بر بلاکچین را ترجیح نمی‌دهند، سرعت پایین این بازی هاست. با این وجود پالیگان سیستمی به نام کامیت چین ایجاد کرده است که با استفاده از آن سازندگان بازی می‌توانند با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری بازی‌های خود را ارائه کنند.

بالا رفتن سرعت پرداخت‌ها

یکی دیگر از امکانات شبکه پولیگان این است که سرعت پرداخت و انجام معاملات در این سیستم بسیار بالاست. اگر شما هم گاهی اوقات از کندی انجام تراکنش‌ها شاکی می‌شوید، پولیگان این امکان را فراهم آورده است که با بیشترین سرعت ممکن تراکنش‌های خود را انجام دهید.

مزایای ارز ماتیک
مزایای ارز ماتیک

رقبای پالیگان

پالیگان تمام تلاش خود را در راستای بالا بردن جذابیت برای برنامه نویسان زبان سالیدیتی که زبان برنامه نویسی مبتنی بر اتریوم محسوب می‌شود، کرده است. در واقع پالیگان در تلاش است که با بالا بردن جذابیت شبکه اتریوم در مقایسه با رقبا، از آن‌ها پیشی بگیرد. پولکادات، کازماس و آوالانچ از مهم‌ترین رقبای ماتیک پالیگان محسوب می‌شوند.

همکاری‌های ماتیک پولیگان

حالا که با جزئیات زیادی در رابطه با خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت آشنا شدید، وقت آن رسیده است که بدانید این فناوری بلاکچین با کدام کمپانی‌ها همکاری می‌کند. پروژه‌های بزرگ زیادی به‌دلیل سرعت بالا، امنیت زیاد و هزینه کم ماتیک پالیگان به آن متصل شده‌اند. در ادامه به مشهورترین این پروژه‌ها اشاره می‌کنیم.

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم از دست ندهید:  بررسی صرافی نوین پرداخت 1402

ماتیک پالیگان و دیسنترالند

افراد علاقه‌مند به خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت، حتما در رابطه با متاورس هم اطلاع دارند.کمتر کسی است که نداند دیسنترالند بزرگ‌ترین پروژه متاورسی تاریخ به‌حساب می‌آید. این پروژه عظیم بخش زیادی از واقعیت مجازی تا به امروز شکل گرفته را پوشش می‌هد. بسیاری از کاربران این پروژه به‌دلیل سرعت پایین و هزینه بالای انتقال زمین‌های خود شاکی بودند. دیسنترالند ماتیک پولیگان را راهکار عالی برای رفع مشکلات قرار داده است. با استفاده از ماتیک پولیگان سرعت انتقال اموال در فضای متاورس بسیار زیاد شده و همچنین هزینه آن کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند. پس اگر دوست دارید که دارایی‌های خود را در متاورس انتقال دهید یا اینکه دوست دارید در آینده مدرن دیسنترالند سرمایه‌گذاری کنید، بهتر از به فکر خرید ماتیک پولیگان باشید!

ماتیک پولیگان و مرورگر اپرا

مرورگر اپرا هم یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌هایی است که شروع به همکاری با ماتیک پولیگان کرده و سعی دارد که درون این شبکه بلاکچین ادغام شود. این مرورگر محبوب سعی می‌کند که با استفاده از شبکه مبتنی بر اتریوم پالیگان بتواند دسترسی کاربران خود را به برنامه‌های غیرمتمرکز ساده کند. در صورتی که بخواهید درون این مرورگر به انجام تراکنش بپردازید، می‌توانید از ماتیک پولیگان‌های خود نهایت استفاده را ببرید. البته نباید فراموش کرد که مرورگر اپرا برای تسهیل فعالیت کاربرها با چندین ارز دیجیتال دیگر هم مشغول به ادغام است و این مورد تنها مختص به ماتیک پولیگان نیست!

معایب ارز ماتیک
معایب ارز ماتیک

اوپن سی و ماتیک پولیگان

علاقه مندان به ان اف تی می‌دانند که اوپن سی یکی از اولین و بهترین سایت‌های خرید و فروش ان اف تی است. افرادی که تمایل دارند در این حوزه فعالیت کنند می‌توانند فایل‌های خود را به توکن تبدیل کرده و در اوپن سی به فروش بگذارند. اما در طی این سال‌ها با رشد معاملات، کارمزد و هزینه خرید و فروش‌ها در این پلتفرم بالا رفت. بنابراین اپن سی استفاده از ماتیک پولیگان را یک روش برای کاهش هزینه کاربران و همچنین بالا بردن سرعت در نظر گرفت. در واقع با استفاده از ماتیک پولیگان و ادغام با این شبکه بلاکچین، هر دو سر ماجرا به سود خوبی دست پیدا کردند. سایت اوپن سی یکی از سایت‌هایی است که می‌توان در آن ارز ماتیک رایگان به‌دست آورد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم از دست ندهید:  افتتاح حساب صرافی بینگ ایکس BingX

نظر کارشناسان ارز دیجیتال در مورد ارز دیجیتال متیک پالیگان (MATIC) به طور کلی مثبت است. بسیاری از تحلیلگران و معامله گران معتقدند که MATIC پتانسیل رشد زیادی در بلندمدت دارد.

دلایل این خوش بینی عبارتند از:

  • پذیرش رو به رشد: پالیگان به سرعت در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم محبوب برای برنامه های غیرمتمرکز (dApps) است. این امر به دلیل کارمزدهای پایین تراکنش، سرعت بالای تراکنش و مقیاس پذیری آن است. با افزایش تعداد dApp هایی که بر روی پالیگان ساخته می شوند، تقاضا برای MATIC نیز افزایش خواهد یافت.
  • توسعه قوی تیم: تیم پالیگان سابقه اثبات شده ای در صنعت بلاک چین دارد. آنها متعهد به توسعه پلتفرم پالیگان و ایجاد بهترین تجربه ممکن برای کاربران هستند.
  • نقشه راه قوی: پالیگان دارای یک نقشه راه جامع با ویژگی ها و پیشرفت های جدید در حال برنامه ریزی است. این نشان می دهد که تیم پالیگان به طور فعال در حال کار برای بهبود پلتفرم خود است.

با این حال، برخی از کارشناسان در مورد خطرات بالقوه سرمایه گذاری در MATIC نیز هشدار داده اند:

  • رقابت: فضای dApp بسیار شلوغ است و پالیگان با تعدادی پلتفرم رقیب مانند اتریوم و سولانا روبرو است.
  • نوسانات: بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان دارد و قیمت MATIC می تواند به طور قابل توجهی در کوتاه مدت افزایش یا کاهش یابد.
  • خطرات نظارتی: مقررات دولتی در مورد ارزهای دیجیتال هنوز در حال توسعه است و این امر می تواند بر قیمت MATIC تأثیر بگذارد.

در مجموع، کارشناسان معتقدند که MATIC یک سرمایه گذاری بلندمدت امیدوارکننده با پتانسیل رشد قابل توجهی است. با این حال، سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتال، خطرات involved را به دقت در نظر بگیرند.

آینده ارز پالیگان

کلمه پولیگان به معنی چندضلعی است. یعنی اینکه این شبکه مبتنی بر اتریوم قرار است که در مسیرهای متفاوتی قرار بگیرد و کاربردهای مختلفی را به کاربران خود ارائه کند. این پلتفرم بلاک چینی امنیت دارایی‌های شما را با استفاده از فناوری پلاسما و اعتبار سنجی غیرمتمرکز تضمین می‌کند. در نهایت شبکه پولیگان به وجود آمده است تا به توسعه شبکه اتریوم، امنیت و سرعت آن بهبود ببخشد.

خرید و فروش ارز ماتیک پالیگان بدون احراز هویت

پیش بینی قیمت ارز ماتیک پولیگان

اولین قدم برای خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت، اطلاع از قیمت آن است. برای اینکه بدانید که تا چه اندازه از سبد دارایی‌های خود را به خرید ماتیک پالیگان اختصاص دهید، باید به قیمت آن در لحظه نگاه کنید. باید بدانید که ماتیک پالیگان هم مانند بیت کوین عرضه محدودی دارد و هنگامی که تمامی ده میلیارد دانه آن استخراج شود این رمز ارز دیگر تولید نخواهد شد. از زمان انتشار ماتیک پالیگان تاکنون قیمت این رمز ارز دارای قعرها و قله‌های زیادی بوده است. اما ذکر این نکته حائز اهمیت که بالاترین قیمت این رمز ارز در زمستان 3 سال قبل و نزدیکی 3 دلار اتفاق افتاد. در حال حاضر هر واحد ماتیک پالیگان به مبلغ 8 دهم دلار و چیزی نزدیک به 58 هزار تومان وجه رایج معامله می‌شود. برای تماشای نمودار کامل و آینده ارز دیجیتال ماتیک پالیگان با وبسایت ما همراه باشید.

چه تعداد توکن ماتیک پولیگان در بازار جریان دارد؟

تعداد توکن‌های در جریان یک رمز ارز اهمیت زیادی در سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بلند مدت دارد. به همین دلیل اگر شما هم پیش از خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت تمایل دارید که از تعداد تمام توکن‌های ماتیک اطلاع پیدا کنید، باید بدانید که تاکنون تعداد 4.8 میلیارد از مجموع 10 میلیارد توکن این ارز استخراج شده است. پس هرگونه بالا و پایین رفتن قیمت برای ماتیک پالیگان امکان‌پذیر است. بد نیست بدانید که عرضه این رمز ارز به صورت ماهانه صورت می‌پذیرد. برای اطلاع از آینده و پیش بینی قیمت ارز ماتیک Polygon تا سال 2030 با وبسایت ما همراه باشید.

مسیر آینده ارز ماتیک
مسیر آینده ارز ماتیک

بهترین کیف پول برای نگهداری ماتیک پالیگان

یکی از مهم‌ترین تصمیم‌هایی که هر کاربر باید در زمان خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت بگیرد، انتخاب کیف پول است. بسته به اینکه قصد دارید چه مقدار رمز ارز و برای چه مدت زمانی خریداری کنید، می‌توانید کیف پول‌های متفاوتی را در نظر بگیرید. در صورتی که قصد دارید مبالغ پایین را برای زمان کوتاهی هولد کنید، احتمالا استفاده از تراست ولت یا مای ولت بهترین انتخاب شما خواهد بود. برای  خرید ماتیک در تراست ولت می‌توانید با ما مشورت کنید. همچنین در صورتی که قصد خرید مبالغ زیادی از ماتیک پالیگان برای هولد کردن طولانی مدت را دارید، بهتر است که از کیف پول‌های سخت افزاری مانند کیف پول سخت افزاری لجر در مدل‌های مختلف استفاده کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم از دست ندهید:  نات کوین چیست؟ آموزش کامل کسب درآمد و استخراج ارز نات کوین Not Coin

مزایا و معایب ماتیک پالیگان

بالاخره هر سیستمی در کنار داشتن مزایای مخصوص به خود معایبی هم دارد. در ادامه قرار است که به معرفی مزایا و معایب ماتیک پالیگان بپردازیم.

مزایای ماتیک پالیگان

اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از ماتیک پالیگان، توانایی پردازش بسیار سریع تراکنش‌ها است. زمان پردازش یک تراکنش در شبکه پالیگان به‌طور معمول حدود 2 ثانیه زمان‌بر خواهد بود. در صورتی که در بسیاری از شبکه‌های دیگر این زمان بسیار طولانی‌تر است. دومین مزیت بزرگ ماتیک پالیگان در مقایسه با سایر رقبا، هزینه پایین تراکنش‌ها است. زمانی که در سیستم ماتیک پالیگان دست به خرید و فروش می‌زنید، تنها یک صدم دلار هزینه معامله پرداخت می‌کنید. این مبلغ برای انجام تراکنش‌های زیاد بسیار به صرفه خواهد بود.

معایب ماتیک پالیگان

شاید بزرگ‌ترین عیب شبکه ماتیک پالیگان عدم خودمختاری آن است. در واقع پالیگان یک شبکه دو لایه است که بر بالای بستر اتریوم قرار دارد. بنابراین در صورتی که شبکه اتریوم دچار مشکل شود پالیگان هم اختلال پیدا می‌کند. به‌صورت کلی شبکه ماتیک پالیگان خود مختاری ندارد و به شبکه اتریوم و کارکرد صحیح آن وابسته است. از دیگر معایب ماتیک پولیگان این است که کاربرد این ارز دیجیتال بسیار محدود است. در واقع کسی برای خرید و فروش روزمره از ماتیک پولیگان استفاده نمی‌کند و کاربرد آن بیشتر در پرداخت کارمزد معاملات مبتنی بر اتریوم است. اما بسیاری از افراد امید دارند که در آینده نزدیک کاربرد این ارز دیجیتال در زمینه‌های دیگر هم گسترش پیدا کند.

خرید ارز ماتیک بدون احراز هویت

یکی از مزیت‌های خرید و فروش ارز ماتیک پالیگان این است که می‌توانید بسیار ساده و بدون نیاز به احراز هویت این عمل را انجام دهید.  برای اطلاع از نحوه خرید ارز ماتیک از صرافی های ایرانی باید بگوییم کافی است که یک ثبت نام بسیار کوتاه در هر صرافی انجام دهید و با استفاده از حساب کاربری خود و شماره کارت و شماره تلفن همراه متعلق به شخص خودتان اقدام به خرید و فروش ارز ماتیک پولیگان بدون احراز هویت کنید. ما این نکته را تضمین می‌کنیم که کم‌ترین قیمت ممکن را برای خرید ماتیک پولیگان برای شما در نظر خواهیم گرفت. همچنین در زمان فروش متیک پالیگان (MATIC) هم این ارز را به بالاترین قیمت ممکن از شما خریداری خواهیم کرد.

سخن آخر در رابطه با ماتیک پالیگان

اگر دوست دارید که اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه خرید و فروش ارز ماتیک و همچنین اخبار ارز ماتیک داشته باشید ، می‌توانید وب‌سایت ما را دنبال کنید. ضمن اینکه شما می‌توانید همواره تحلیل ارز ماتیک امروز و قیمت لحظه‌ای آن را مشاهده کنید و بهترین زمان بندی را برای خرید این ارز دیجیتال در نظر بگیرید.

1. ماتیک پالیگان چیست؟

ماتیک پالیگان ارز رمز رایج شبکه پالیگان است. این توکن برای پرداخت هزینه تراکنش ها، مشارکت در حاکمیت شبکه و کسب جوایز از طریق سهام گذاری استفاده می شود.

2. چه چیزی MATIC را منحصر به فرد می کند؟

MATIC به دلیل سرعت، مقیاس پذیری و کارمزدهای پایین تراکنش، در میان سایر ارزهای دیجیتال منحصر به فرد است. پالیگان می تواند تا 65000 تراکنش در ثانیه را پردازش کند، در حالی که اتریوم فقط می تواند حدود 15 تراکنش در ثانیه را پردازش کند. علاوه بر این، هزینه تراکنش ها در پالیگان به طور قابل توجهی کمتر از اتریوم است.

3. مزایای استفاده از MATIC چیست؟

سرعت: تراکنش ها در پالیگان بسیار سریعتر از اتریوم انجام می شوند.
مقیاس پذیری: پالیگان می تواند تراکنش های بسیار بیشتری را نسبت به اتریوم پردازش کند.
کارمزد کم: هزینه تراکنش ها در پالیگان به طور قابل توجهی کمتر از اتریوم است.
امنیت: پالیگان از امنیت بلاک چین اتریوم بهره می برد.
قابلیت همکاری: پالیگان با طیف گسترده ای از dApp ها و کیف پول ها سازگار است.

4. معایب استفاده از MATIC چیست؟

تاریخچه نسبتاً کوتاه: MATIC یک ارز دیجیتال نسبتاً جدید است و سابقه اثبات شده ای مانند بیت کوین یا اتریوم ندارد.
رقابت: فضای dApp بسیار شلوغ است و پالیگان با تعدادی پلتفرم رقیب مانند اتریوم و سولانا روبرو است.
نوسانات: بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان دارد و قیمت MATIC می تواند به طور قابل توجهی در کوتاه مدت افزایش یا کاهش یابد.

5. چگونه می توانم MATIC بخرم؟

MATIC را می توان از طریق صرافی های مختلف ارز دیجیتال مانند نوبیتکس ، بیت پین و بینگ ایکس خریداری کرد
لینک های خرید :
https://deyarz.com/nobitex/
https://deyarz.com/bitpin/
https://deyarz.com/bingx/

6. کیف پول های MATIC کدامند؟

کیف پول های مختلفی برای ذخیره MATIC وجود دارد. برخی از کیف پول های محبوب عبارتند از:

کیف پول های نرم افزاری: این کیف پول ها را می توان بر روی رایانه یا تلفن هوشمند خود نصب کرد. برخی از کیف پول های نرم افزاری محبوب MATIC عبارتند از MetaMask و WalletConnect.
کیف پول های سخت افزاری: این کیف پول ها دستگاه های فیزیکی هستند که برای ذخیره ایمن ارزهای دیجیتال شما طراحی شده اند. برخی از کیف پول های سخت افزاری محبوب MATIC عبارتند از Ledger و Trezor.
صرافی های ارز دیجیتال: برخی از صرافی های ارز دیجیتال مانند بایننس و کوین بیس به شما امکان می دهند MATIC را در حساب خود ذخیره کنید.

7. آینده MATIC چه می شود؟

آینده MATIC نامشخص است. این ارز دیجیتال پتانسیل تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال محبوب برای پرداخت ها و dApp ها را دارد، اما با چالش های زیادی از جمله رقابت، نوسانات و خطرات نظارتی روبرو است.

دی ارز ، مرجع تخصصی معرفی بازارهای مالی 

به‌این post امتیاز دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *